20.11.2017
Kouvolan Nuorkauppakamarin PopUp Kouvola -projekti tuo seitsemän eri tahoa keskustan tyhjiin liiketiloihin. Projektilla halutaan elävöittää keskustaa ja lisätä Kouvolan vetovoimaa.
Kouvolan Nuorkauppakamarin ensimmäistä kertaa toteuttama PopUp Kouvola -projekti käynnistyy tänään. Projektissa on mukana kaikkiaan seitsemän eri tahoa: Kukka- ja kahviasema, Unique5hop, OTE Nuorten työpajat, PIK eli Positiivisten Ihmisten Kouvola, Tupperware, Forever Living Products ja me&i. PopUp Kouvola on käynnissä 20.11.-3.12.
PIKin löytää Pohjolatalolta, muut yritykset sijoittuvat eri puolille Hansakeskusta. Unique5hop avaa ovensa lauantaina 25. marraskuuta, muiden toiminta käynnistyy tänään.
Yrityksillä on myynnissä muun muassa sisustustuotteita, vaatteita, keittiövälineitä ja kukkia. PIKin yhteisöllisen tilan toiminta muotoutuu sen mukaan, miten yhteisössä mukana olevat lähtevät toimintaa rakentamaan. Suunnitteilla on ainakin erilaisia tapahtumia.
PopUp-myymälät tunnistaa vihreästä PopUp-tarrasta liiketilan ikkunassa.
Pop-up-konsepti sai alkunsa Turun Nuorkauppakamarista ja on sieltä levinnyt muun muassa Saloon, Hämeenlinnaan, Kuopioon ja Kotkaan.